Blog

Online Marketing Hírek – 38. Hét

Google Custom Affinity + Custom Intent = Custom Audiences A Google a Közönség kezelőjében egyesítette az “egyéni érdeklődési körű” és “egyéni szándékú” közönségeket, így most már egyszerűen “egyedi közönség” néven található meg. A korábban létrehozott ilyen...

bővebben
Mi az a gerillamarketing és kinek való?

Mi az a gerillamarketing és kinek való?

A gerillamarketing egy kifejezetten hasznos reklámstratégia, amivel nagyobb sikereket lehet elérni, ha valóban jól is csináljuk. Nézzük kinek való és mi kell hozzá. A gerillamarketing egy olyan reklámstratégia, ami olcsó költségvetést igényel, viszont annál nagyobb...

bővebben

SEO avagy keresőoptimalizálás – Mit kell tudni róla?

A SEO, azaz Search Engine Optimization, magyarul keresőoptimalizálás célja, hogy a webhelyünket organikus formában, tehát nem fizetett hirdetésekkel könnyebben megtalálják a keresőmotorok. Egy keresés során a keresőrobotoknak nagyon fontos a relevancia. A korábbi...

bővebben

A TikTok kisokos – van már TikTok hirdetés?

Bár Magyarországon még azt gondolná az ember, hogy nem annyira elterjedt a TikTok applikáció, azonban már Instagramon és Facebookon is egyre több olyan videót láthatunk, melynek sarkában ott virít a TikTok logo. Mit érdemes tudni róla? Lehet-e rajta hirdetni és ha...

bővebben