YouTube
hirdetések
A YouTube Trueview hirdetések nagyszerű lehetőséget biztosítanak arra, hogy a tovább erősítsük az elköteleződést a márkánk iránt, és – a szöveges hirdetésekkel ellentétben – sokkal interaktívabb formában vegyük fel célközönségünkkel a kapcsolatot.
A felület egy teljesítmény fókuszú stratégia részét is képezheti, hiszen a webanalitikai méréseknek köszönhetően bizonyított tény, hogy bár a direkt konverziós aránya alacsony, a másodlagos hatásai, és így a többi marketing csatornára kifejtett közvetett ereje jelentős.
A csatorna előnyei a rendkívül magas felhasználói bázis (a 2. legtöbbet használt kereső a világon, és a 3. leglátogatottabb oldal), különböző videóhirdetési formátumok és a rendkívül olcsó megtekintési költség (átlagosan 2-3 Ft).
Hirdetési formátumok
Bumber
Max. 6 másodperces videó, kötelező végignézni.
In-Stream (videóba ágyazott)
Video Discovery
Az organikus találatok mellett megjelenő, lekattintható videó.
Outstream
Mobilon, akár a YouTube felületén kívül is megjeleníthető hirdetés, mely automatikusan elindul