Google Ads hirdetések

google ads

Hirdetési csatornák

Keresési (Search) – Teljesítmény

Szöveges hirdetéseink a Google keresőjében jelennek meg, ahol licitajánlatokkal szabályozhatjuk a hirdetési pozíciónkat. A hirdetések kulcsszavakra jelennek meg, (ami rendkívül pontos célzást tesz lehetővé), míg a kattintási költségek a konkurenciai jelenléttől függ.

 

Tartalmi (Display) – Márkaépítés

A keresési hálózattal ellentétben, itt a Google-el partnerségben álló weboldalakon jelenhetünk meg, akár vizuális (képes) formátumban is. Segítségével széles tömegeket szólíthatunk meg, és a kattintási költségek jóval olcsóbbak, de nehezebben érhetjük el a releváns felhasználókat.

 

GOOGLE ADS

Előnyök & hátrányok

A Google Ads (korábbi nevén AdWords), ahogy sok más országban, hazai viszonylatokban is az első számú online hirdetési rendszer. Sikerét nem csak a hatalmas felhasználói bázisának köszönheti, fejlett célzási beállításainak és költséghatékony, ill. teljesítményorientált megoldásainak hála rendkívül hatékony eredményeket lehet elérni, viszonylag rövid időn belül.

Előnyök

Hatalmas felhasználói bázis
Organikus találatok felett
Rövid idő alatt látványos eredmények
Jó célozhatóság (kulcsszó, demográfia, földrajzi elhelyezkedés, remarketing, stb)
„Google színvonal” – fejlett technológia
Tisztességes verseny (Minőségi mutató)
Marketing célok támogatása
Márkaépítés, forgalomnövelés
Kulcsszótervező
Automatizált eszközök (CPA, scriptek..)

Hátrányok

A kattintási költség konkurencia függő
Felügyelet nélkül nem hagyható
Folyamatos karbantartás és optimalizálás
Gyakori frissítések, naprakész ismeretek
Min. alap szintű tudást igényel
Historikus „adat függő”
Idő és energia kell az eszköz teljeskörű elsajátításához

SZÁMOKBAN MÉRT

Eredményeink

Büszkék vagyunk az elért sikerekre, hogy több mint 10 éves tapasztalattal hatékonyan tudtunk segíteni az eddigi partnereinknek, ill. hogy olyan szakértői csapat áll a hátunk mögött, ami ma már minden online marketing problémára kreatív megoldással tud szolgálni.

Kezelt Reklámköltés

Aktív Kampány

Elégedett Ügyfél

Marketing Szakértő

Segítségre van szükséged az online jelenlét és a digitális stratégia megtervezésében?

Foglalj időpontot egy ingyenes, kötetlen szakmai konzultációra, és segítünk megtervezni a havi költségvetést és a teljes online marketing stratégiát.

EGYÜTTMŰKÖDÉSI

Lépések

Az alábbi módon tudod felvenni velünk a kapcsolatot

1. Foglalj időpontot

Amikor időd és energiád lesz a vállalkozásoddal foglalkozni, akkor szabadon válassz egy időpontot és valamelyik szakértőnk rövid időn belül felveszi veled a kapcsolatot.

2. Konzultáljunk

Ingyenes stratégiai konzultációnk során felmérjük az igényeidet, és az iparági jellegzetességeket, majd javaslatokkal jövünk és őszintén válaszolunk az online marketinggel kapcsolatos kérdéseidre.

3. Válassz csomagjaink közül

Amennyiben kölcsönös a szimpátia, úgy válassz csomagajánlataink közül vagy igény esetén egyedi ajánlatot tudunk adni, kifejezetten a Te üzleti érdekeidhez igazodva.