Google Ads

hirdetések

Google Ads

hirdetések

A Google Ads (korábbi nevén AdWords), ahogy sok más országban, hazai viszonylatokban is az első számú online hirdetési rendszer. Sikerét nem csak a hatalmas felhasználói bázisának köszönheti, fejlett célzási beállításainak és költséghatékony, ill. teljesítményorientált megoldásainak hála rendkívül hatékony eredményeket lehet elérni, viszonylag rövid időn belül.

Előnyök

  • Hatalmas felhasználói bázis
  • Organikus találatok felett
  • Rövid idő alatt látványos eredmények
  • Jó célozhatóság (kulcsszó, demográfia, földrajzi elhelyezkedés, remarketing, stb)
  • „Google színvonal” – fejlett technológia
  • Tisztességes verseny (Minőségi mutató)
  • Marketing célok támogatása
  • Márkaépítés, forgalomnövelés
  • Kulcsszótervező
  • Automatizált eszközök (CPA, scriptek..)

Hátrányok

  • A kattintási költség konkurencia függő
  • Felügyelet nélkül nem hagyható
  • Folyamatos karbantartás és optimalizálás
  • Gyakori frissítések, naprakész ismeretek
  • Min. alap szintű tudást igényel
  • Historikus „adat függő”
  • Idő és energia kell az eszköz teljeskörű elsajátításához

Hirdetési csatornák

Keresési (Search) – Teljesítmény

Szöveges hirdetéseink a Google keresőjében jelennek meg, ahol licitajánlatokkal szabályozhatjuk a hirdetési pozíciónkat. A hirdetések kulcsszavakra jelennek meg, (ami rendkívül pontos célzást tesz lehetővé), míg a kattintási költségek a konkurenciai jelenléttől függ.

Tartalmi (Display) – Márkaépítés

A keresési hálózattal ellentétben, itt a Google-el partnerségben álló weboldalakon jelenhetünk meg, akár vizuális (képes) formátumban is. Segítségével széles tömegeket szólíthatunk meg, és a kattintási költségek jóval olcsóbbak, de nehezebben érhetjük el a releváns felhasználókat.