Webanalitikai megoldások

WEBANAILITIKAI

Megoldások

Amikor webanalitikáról beszélünk, akkor többnyire az online jelenlétünk vizsgálatára, a marketing eredményeink kiértékelésére és a weboldalunk teljesítményének mérésére gondolunk. A digitális hirdetési rendszerek egyik legnagyobb előnye a mérhetőség, mellyel konkrét számadatokat társíthatunk 1-1 kampányok, üzentek mögé. Itt – az offline csatornákkal ellentétben – a hirdetésmegjelenítés visszakövethető, és a célközönségek hatékonyságának méréséhez különböző lehetőségek állnak rendelkezésünkre.

Webanalitika lehetőségeink:

  • a weboldal továbbfejlesztése (felhasználói élmény, design, tartalom),
  • a látogatói összetétel / viselkedés elemzése,
  • a marketing csatornák / üzenetek hatékonyságának a mérése.

Google Analytics

A weboldal forgalmának és a marketing csatornák teljesítményének kiértékelése

Bővebben ->

Google Tag Manager

Alap webfejlesztő módosítások elvégzése és mérőkódok implementálása

Bővebben ->

Google Data Studio

Egyedi riportok készítése, marketing eredmények kiértékelése & vizualizálása

Bővebben ->

Csomagjaink

Tekintse meg online marketing csomagajánlatainkat

Bővebben ->

EGYÜTTMŰKÖDÉSI

Lépések

Az alábbi módon tudod felvenni velünk a kapcsolatot

1. Foglalj időpontot

Amikor időd és energiád lesz a vállalkozásoddal foglalkozni, akkor szabadon válassz egy időpontot és valamelyik szakértőnk rövid időn belül felveszi veled a kapcsolatot.

2. Konzultáljunk

Ingyenes stratégiai konzultációnk során felmérjük az igényeidet, és az iparági jellegzetességeket, majd javaslatokkal jövünk és őszintén válaszolunk az online marketinggel kapcsolatos kérdéseidre.

3. Válassz csomagjaink közül

Amennyiben kölcsönös a szimpátia, úgy válassz csomagajánlataink közül vagy igény esetén egyedi ajánlatot tudunk adni, kifejezetten a Te üzleti érdekeidhez igazodva.