Webanalitikai
megoldások
Amikor webanalitikáról beszélünk, akkor többnyire az online jelenlétünk vizsgálatára, a marketing eredményeink kiértékelésére és a weboldalunk teljesítményének mérésére gondolunk. A digitális hirdetési rendszerek egyik legnagyobb előnye a mérhetőség, mellyel konkrét számadatokat társíthatunk 1-1 kampányok, üzentek mögé. Itt – az offline csatornákkal ellentétben – a hirdetésmegjelenítés visszakövethető, és a célközönségek hatékonyságának méréséhez különböző lehetőségek állnak rendelkezésünkre.
Webanalitika lehetőségeink:
- a weboldal továbbfejlesztése (felhasználói élmény, design, tartalom),
- a látogatói összetétel / viselkedés elemzése,
- a marketing csatornák / üzenetek hatékonyságának a mérése.
Webanalitikai megoldások
Google Analytics
A weboldal forgalmának és a marketing csatornák teljesítményének kiértékelése
Google Data Studio
Egyedi riportok készítése, marketing eredmények kiértékelése & vizualizálása