Remarketing
hirdetések
A remarketing az online hirdetések egyik leghatékonyabb eszköze, melynek segítségével újracélozhatjuk a weboldalunkon járt látogatókat. Erőssége a hirdetési relevanciában rejlik, egyrészt növelhetjük az elköteleződést a felhasználóink körében (márkaépítés), másrészt egyedi, személyes üzenetekkel támogathatjuk értékesítői céljainkat is.
A funkció cookie (süti) alapon működik, emiatt a weboldalunkon – a GDPR szabályainak eleget téve – előzetesen jeleznünk kell a látogatók számára, hogy adatfelhasználás történik. Az így megszerzett felhasználókat a különböző szabályok segítségével közönséglistákba szervezhetjük, amelyeket a már megszokott módon, hirdetéseink célzására használhatjuk fel.
Támogatott hirdetési rendszerek
Google Ads (AdWords)
Gmail
Youtube
Facebook/Instagram
Bing
Remarketing típusok
Hagyományos
A mérőkód és a közönséglisták aktiválása után, a felhasználókat szöveges vagy vizuális hirdetésekkel érhetjük el.
Dinamikus
A hagyományos remarketing továbbfejlesztett változata, mely pontosan azt a terméket / szolgáltatást jeleníti, amelyeket a felhasználó az oldalon megtekintett. Beállításához extra fejlesztői kód szükséges, ezzel biztosítva a pontosabb adatfelhasználást.
Amennyiben hírlevél feliratkozásból, vagy más marketing tevékenység folytán email címlistával is rendelkezünk, úgy ezeket a címeket lehetőségünk van az egyes hirdetési rendszerekbe is feltölteni.