E-mail

marketing

Az e-mail marketing esetében lehetőségünk van ad hoc kampányok, tehát egyszeri kiküldések létrehozására is például villám akciók, fontos információk közlésére. Azonban automatizmusokat is létrehozhatunk, mellyel folyamatos kommunikációt kezdeményezünk az ügyfeleinkkel. Egy megfelelő feliratkozási lehetőség segítségével olyan részletes információk birtokában, mint például a felhasználó neve, neme, életkora, lakhelye, vágyai, stb., sokkal célzottabban tudunk kommunikálni, releváns szegmentálást végezhetünk. Ezzel elkerülhetőek a nagy számú leiratkozások is, hiszen ügyfeleink mindig a számukra fontos információról kapnak majd levelet.

Előnyök

  • Olcsóbb a többi eszközhöz képest.
  • Nem minden konkurens él a lehetőséggel, így piaci előnyhöz juthatsz.
  • Folyamatos kommunikáció a már meglévő vagy érdeklődő ügyfelekkel.
  • A hírlevélre való feliratkozással azokat sem veszíted el, akik még nem vásároltak.
  • Újabb vásárlásra ösztönöz.
  • Edukációs célra is használható.
  • Az internetnek és az egyre gyakoribb home office-nak köszönhetően folyamatosan figyelt csatorna.
  • Jó célozhatóság: nagyon jól lehet szűk csoportra is célozni vele, releváns közönséget létrehozni.
  • Személyre szóló tartalom.
  • Körülbelül 2-3 nap alatt már eredményt hoz.
  • Marketing célok támogatása.
  • Értékesítési célok támogatása.

Hátrányok

  • Hatástalan, ha rosszul van beállítva.
  • Kellemetlen, ha túl sokszor kap levelet az olvasó.
  • Visszataszító tud lenni, ha nem a megfelelő a hangnem.
  • Nem elég hatékony, ha nincs mögötte stratégia.

Hogyan készítjük el a hírlevelet

E-mail küldő rendszertől függően, azon belül vagy azon kívül készítünk el e-mail sablonokat, amiket használunk a levelekhez.

Ezekhez a megrendelő arculati elemeit vesszük alapul, hogy tökéletesen passzoljon a cég profiljához.

A tartalmi elemeket elkészítjük, majd a linkek végére UTM kódokat teszünk, hogy Google Analyticsben is folyamatosan mérhető legyen a teljesítmény.

Mi szükséges hozzá?

  • Feliratkozási lehetőség a weboldalon, megfelelő adatvédelmi szabályzattal és check boxokkal, hogy a GDPR szabályzatának eleget tehessünk.
  • Megfelelő e-mail küldő rendszer kiválasztása (pl.:Mailchimp).
  • E-mail küldő rendszerre való előfizetés.
  • Az alap grafikai anyagok, melyek elkészítésében mi, vagy a grafikusaink segítségedre lesznek.
  • Akciós vagy kommunikációs tervezet, hogy miként szeretnél kommunikálni az ügyfelek felé.

Csomagjaink

NÉPSZERŰ

KOMMUNIKÁTOR

60 000   45 000

Ft/hó

  •  Havi 4 hírlevél
  •  Stratégiai tervezés
  •  Sablonok kiválasztása
  •  Arculatnak megfelelő grafikai előkészítés
  •  UTM címkék beépítése
  •  Analitikák kiküldése havonta-
  •  Javasolt stratégiák támogatásához-

pl. értékesítés növelés, heti kapcsolattartás

készletkisöprés, új termék bevezetése

STRATÉGA

90 000   75 000

Ft/hó

  •  Havi 8 hírlevél
  •  Folyamatos kapcsolattartás
  •  Stratégiai tervezés
  •  Sablonok kiválasztása
  •  Arculatnak megfelelő grafikai előkészítés
  •  UTM címkék beépítése
  •  Analitikák kiküldése akár kampányonként-
  •  Javasolt stratégiák támogatásához-

pl. értékesítés növelés, heti kapcsolattartás

készletkisöprés, új termék bevezetése

vásárlói kapcsolattartás, álláshirdetések közvetítése

vásárlók szegmentálása igényeik alapján