Blog
LinkedIn hirdetések magyarul – lehet vagy nem?
Sok magyar cégvezető és marketinges teszi fel a kérdést: lehet-e magyar nyelven hirdetni a LinkedInen? Hiszen a célközönség nagy része itthon van, és nem mindenki reagál szívesen angol szövegekre. A jó hír: a LinkedIn Ads hivatalosan támogatja a magyar nyelvet. A...
Miért pazarolják el a magyar webshopok az erőforrásaikat? Stratégia nélküli marketing
A hazai webshopok jelentős része alapvető marketinghibák miatt komoly hátrányban van a versenytársaikkal szemben. Sok webshopvezető elköveti azt a hibát, hogy nem épít átgondolt stratégiát, nem használja ki a modern online marketing eszközök lehetőségeit, és emiatt...
Hogyan segítenek a pontos méretű Marketing kreatívok a kampányok sikerében?
Képzeld el, hogy minden készen áll egy ütős kampányhoz: pontos célcsoport, profi stratégia, jól megválasztott hirdetési platformok. A kreatív anyag elkészítése mégis problémát okoz. Az eredmény? Csúszás, felesleges költségek és gyengébb kampányteljesítmény. Ebben a...
Hol és hogyan fognak megjelenni a PPC hirdetések?
Az online marketing világában a PPC hirdetések (Pay-Per-Click, azaz kattintás alapú hirdetések) rendkívül népszerűek és hatékonyak. Az előző cikkünkben már bemutattuk, hogy mi az a PPC és milyen eredményeket lehet elérni vele....
Mit lehet elérni a PPC által? – Gyors eredmények célzott hirdetésekkel
Az online marketing világában számos eszköz és stratégia létezik, de kevés olyan hatékony és gyors eredményeket hozó módszer van, mint a PPC hirdetések. A PPC (Pay-Per-Click) az online marketing egyik legelterjedtebb, leggyorsabb és leghatékonyabb eszköze. Röviden, a...
Legutóbbi bejegyzések
Kategóriák

