Közösségi

marketing

Közösségi

marketing

A Közösségi marketing erejét sokan alábecsülik, pedig a közösségi oldalak rendkívül nagy hatást gyakorolhatnak a végső konverziós céljainkra. Ezeken a felületeken nem csak ingyenesen oszthatunk meg magunkról különböző tartalmakat, hanem interakciót is kezdeményezhetünk rajongóinkkal.

A social tevékenység lelke nem a direkt marketing, hanem a minőségi tartalomépítés, mely egy hosszú távú folyamat, így sok türelmet igényel. Egy jó közösségi marketinges úgy győzi meg az érdeklődőt az adott termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, hogy a felhasználó közben észre sem veszi. A bejegyzések megírásánál nem lehetünk túl agresszívak, vagyis ne az akciókról, árakról beszéljünk, hanem érdekességekről, előnyökről és a tapasztalatokról.

Egy jó szövegíró ebben az esetben elengedhetetlen, és célszerű tartalomtervet is készíteni, hogy a közönségünknek mindig friss, és aktuális hírekkel szolgálhassunk.