Mely iparágak futnak a legjobban TikTok-on?
A TikTok 2016-os elindulása óta már több mint 689 millió felhasználóval büszkélkedhet. A körülbelül 25 milliárd megtekintéssel rendelkező #smallbusiness hashtag célja az volt, hogy a kisvállalkozások növeljék márkájuk népszerűségét. A money.co.uk pénzügyi szakemberei most a #smallbusiness hashtag alatt megjelenő videókat vette szemügyre és megvizsgálta, melyek teljesítettek a legjobban (like-ok száma).
A vizsgálat során az alábbi rangsort állították össze:
- Szépségipar
- Divat
- Ékszer
- Művészet
- Lakberendezés
- Étel
- Mobil kiegészítők
- Takarítás, karbantartás
- Gyerekjátékok
- Fogászat
Forrás: Marketing Morzsák
Mikor posztoljunk a közösségi médiában?
A Sprout Social egy 20 ezer mintás kutatás segítségével vizsgálták, hogy az ügyfelek mikor posztolnak és azok a posztok mennyire teljesítenek jól vagy éppen rosszul. Ez alapján a kutatás alapján kedden, szerdán és pénteken délelőtt 9 és délután 13 óra között teljesítenek a legjobban a bejegyzések, míg a hétvége a legrosszabb.
Azonban érdemes megnéznünk a saját Facebook oldalunkon elérhető táblázatot, ami azt mutatja meg, hogy a közönségünkből melyik napokon és hány órakor vannak fent a közösségi oldalon a legtöbben, érdemes lehet ehhez igazítani a posztolásainkat is. Ezt a Creator Studio “Elemzések” fülén, azon belül is a “Célközönség” fülön találod. Kattints az “Összes követő” menüpontra, és meg is találod róla a diagramot.
Forrás: Social Media Today
Automatikus fordítás a Youtube-on?
Portugál felhasználók vették észre, hogy egy felugró ablak jelzi azt a lehetőséget, hogy az idegennyelvű tartalmakat (címeket, leírásokat, a szöveges információkat) saját nyelvünkre fordítja a videómegosztó portál – automatikusan. Kíváncsian várjuk mikor lesz ez a funkció itthon is elérhető.
Forrás: Marketing Morzsák
Szeretnéd, ha vállalkozásod az online marketing világában is szárnyalna, hogy így is növelhesd a profitodat? Vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk benne!