YouTube hirdetések

youtube

Hirdetési formátumok

A YouTube Trueview hirdetések nagyszerű lehetőséget biztosítanak arra, hogy a tovább erősítsük az elköteleződést a márkánk iránt, és – a szöveges hirdetésekkel ellentétben – sokkal interaktívabb formában vegyük fel célközönségünkkel a kapcsolatot.

A felület egy teljesítmény fókuszú stratégia részét is képezheti, hiszen a webanalitikai méréseknek köszönhetően bizonyított tény, hogy bár a direkt konverziós aránya alacsony, a másodlagos hatásai, és így a többi marketing csatornára kifejtett közvetett ereje jelentős.

A csatorna előnyei a rendkívül magas felhasználói bázis (a 2. legtöbbet használt kereső a világon, és a 3. leglátogatottabb oldal), különböző videóhirdetési formátumok és a rendkívül olcsó megtekintési költség (átlagosan 2-3 Ft).

I

Bumber

Max. 6 másodperces videó, kötelező végignézni.

I

In-Stream (videóba ágyazott)

5 másodpercig kötelező megnézni

I

Video Discovery

Az organikus találatok mellett megjelenő, lekattintható videó.

I

Outstream

Mobilon, akár a YouTube felületén kívül is megjeleníthető hirdetés, mely automatikusan elindul

SZÁMOKBAN MÉRT

Eredményeink

Büszkék vagyunk az elért sikerekre, hogy több mint 10 éves tapasztalattal hatékonyan tudtunk segíteni az eddigi partnereinknek, ill. hogy olyan szakértői csapat áll a hátunk mögött, ami ma már minden online marketing problémára kreatív megoldással tud szolgálni.

Kezelt Reklámköltés

Aktív Kampány

Elégedett Ügyfél

Marketing Szakértő

Segítségre van szükséged az online jelenlét és a digitális stratégia megtervezésében?

Foglalj időpontot egy ingyenes, kötetlen szakmai konzultációra, és segítünk megtervezni a havi költségvetést és a teljes online marketing stratégiát.

EGYÜTTMŰKÖDÉSI

Lépések

Az alábbi módon tudod felvenni velünk a kapcsolatot

1. Foglalj időpontot

Amikor időd és energiád lesz a vállalkozásoddal foglalkozni, akkor szabadon válassz egy időpontot és valamelyik szakértőnk rövid időn belül felveszi veled a kapcsolatot.

2. Konzultáljunk

Ingyenes stratégiai konzultációnk során felmérjük az igényeidet, és az iparági jellegzetességeket, majd javaslatokkal jövünk és őszintén válaszolunk az online marketinggel kapcsolatos kérdéseidre.

3. Válassz csomagjaink közül

Amennyiben kölcsönös a szimpátia, úgy válassz csomagajánlataink közül vagy igény esetén egyedi ajánlatot tudunk adni, kifejezetten a Te üzleti érdekeidhez igazodva.