Remarketing hirdetések

REMARKETING

Remarketing típusok

Hagyományos

A mérőkód és a közönséglisták aktiválása után, a felhasználókat szöveges vagy vizuális hirdetésekkel érhetjük el.

 

Email

Amennyiben hírlevél feliratkozásból, vagy más marketing tevékenység folytán email címlistával is rendelkezünk, úgy ezeket a címeket lehetőségünk van az egyes hirdetési rendszerekbe is feltölteni.

Dinamikus

A hagyományos remarketing továbbfejlesztett változata, mely pontosan azt a terméket / szolgáltatást jeleníti, amelyeket a felhasználó az oldalon megtekintett. Beállításához extra fejlesztői kód szükséges, ezzel biztosítva a pontosabb adatfelhasználást.

REMARKETING

Támogatott hirdetési rendszerek

A remarketing az online hirdetések egyik leghatékonyabb eszköze, melynek segítségével újracélozhatjuk a weboldalunkon járt látogatókat. Erőssége a hirdetési relevanciában rejlik, egyrészt növelhetjük az elköteleződést a felhasználóink körében (márkaépítés), másrészt egyedi, személyes üzenetekkel támogathatjuk értékesítői céljainkat is.

A funkció cookie (süti) alapon működik, emiatt a weboldalunkon – a GDPR szabályainak eleget téve – előzetesen jeleznünk kell a látogatók számára, hogy adatfelhasználás történik. Az így megszerzett felhasználókat a különböző szabályok segítségével közönséglistákba szervezhetjük, amelyeket a már megszokott módon, hirdetéseink célzására használhatjuk fel.

Facebook

Instagram

LinkedIn

Bing

Google Ads

Gmail

SZÁMOKBAN MÉRT

Eredményeink

Büszkék vagyunk az elért sikerekre, hogy több mint 10 éves tapasztalattal hatékonyan tudtunk segíteni az eddigi partnereinknek, ill. hogy olyan szakértői csapat áll a hátunk mögött, ami ma már minden online marketing problémára kreatív megoldással tud szolgálni.

Kezelt Reklámköltés

Aktív Kampány

Elégedett Ügyfél

Marketing Szakértő

Segítségre van szükséged az online jelenlét és a digitális stratégia megtervezésében?

Foglalj időpontot egy ingyenes, kötetlen szakmai konzultációra, és segítünk megtervezni a havi költségvetést és a teljes online marketing stratégiát.

EGYÜTTMŰKÖDÉSI

Lépések

Az alábbi módon tudod felvenni velünk a kapcsolatot

1. Foglalj időpontot

Amikor időd és energiád lesz a vállalkozásoddal foglalkozni, akkor szabadon válassz egy időpontot és valamelyik szakértőnk rövid időn belül felveszi veled a kapcsolatot.

2. Konzultáljunk

Ingyenes stratégiai konzultációnk során felmérjük az igényeidet, és az iparági jellegzetességeket, majd javaslatokkal jövünk és őszintén válaszolunk az online marketinggel kapcsolatos kérdéseidre.

3. Válassz csomagjaink közül

Amennyiben kölcsönös a szimpátia, úgy válassz csomagajánlataink közül vagy igény esetén egyedi ajánlatot tudunk adni, kifejezetten a Te üzleti érdekeidhez igazodva.