E-mail marketing

hírlevél

Előnyök & hátrányok

Az e-mail marketing esetében lehetőségünk van ad hoc kampányok, tehát egyszeri kiküldések létrehozására is például villám akciók, fontos információk közlésére. Azonban automatizmusokat is létrehozhatunk, mellyel folyamatos kommunikációt kezdeményezünk az ügyfeleinkkel. Egy megfelelő feliratkozási lehetőség segítségével olyan részletes információk birtokában, mint például a felhasználó neve, neme, életkora, lakhelye, vágyai, stb., sokkal célzottabban tudunk kommunikálni, releváns szegmentálást végezhetünk. Ezzel elkerülhetőek a nagy számú leiratkozások is, hiszen ügyfeleink mindig a számukra fontos információról kapnak majd levelet.

Előnyök

Olcsóbb a többi eszközhöz képest.
Nem minden konkurens él a lehetőséggel, így piaci előnyhöz juthatsz.
Folyamatos kommunikáció a már meglévő vagy érdeklődő ügyfelekkel.
A hírlevélre való feliratkozással azokat sem veszíted el, akik még nem vásároltak.
Újabb vásárlásra ösztönöz.
Edukációs célra is használható.
Az internetnek és az egyre gyakoribb home office-nak köszönhetően folyamatosan figyelt csatorna.
Jó célozhatóság: nagyon jól lehet szűk csoportra is célozni vele, releváns közönséget létrehozni.
Személyre szóló tartalom.
Körülbelül 2-3 nap alatt már eredményt hoz.
Marketing célok támogatása.
Értékesítési célok támogatása.

Hátrányok

Hatástalan, ha rosszul van beállítva.
Kellemetlen, ha túl sokszor kap levelet az olvasó.
Visszataszító tud lenni, ha nem a megfelelő a hangnem.
Nem elég hatékony, ha nincs mögötte stratégia.

HÍRLEVÉL

Hogyan készítjük el a hírlevelet

E-mail küldő rendszertől függően, azon belül vagy azon kívül készítünk el e-mail sablonokat, amiket használunk a levelekhez.

Ezekhez a megrendelő arculati elemeit vesszük alapul, hogy tökéletesen passzoljon a cég profiljához.

A tartalmi elemeket elkészítjük, majd a linkek végére UTM kódokat teszünk, hogy Google Analyticsben is folyamatosan mérhető legyen a teljesítmény.

  • Feliratkozási lehetőség a weboldalon, megfelelő adatvédelmi szabályzattal és check boxokkal, hogy a GDPR szabályzatának eleget tehessünk.
  • Megfelelő e-mail küldő rendszer kiválasztása (pl.:Mailchimp).
  • E-mail küldő rendszerre való előfizetés.
  • Az alap grafikai anyagok, melyek elkészítésében mi, vagy a grafikusaink segítségedre lesznek.
  • Akciós vagy kommunikációs tervezet, hogy miként szeretnél kommunikálni az ügyfelek felé.

HÍRLEVÉL

Csomagjaink

Kommunikátor

60 000

Ft/hó

  •  Havi 4 hírlevél
  •  Stratégiai tervezés
  •  Sablonok kiválasztása
  •  Arculatnak megfelelő grafikai előkészítés
  •  UTM címkék beépítése
  •  Analitikák kiküldése havonta-
  •  Javasolt stratégiák támogatásához-

pl. értékesítés növelés, heti kapcsolattartás

készletkisöprés, új termék bevezetése

Stratéga

110 000

Ft/hó

  •  Havi 8 hírlevél
  •  Folyamatos kapcsolattartás
  •  Stratégiai tervezés
  •  Sablonok kiválasztása
  •  Arculatnak megfelelő grafikai előkészítés
  •  UTM címkék beépítése
  •  Analitikák kiküldése akár kampányonként-
  •  Javasolt stratégiák támogatásához-

pl. értékesítés növelés, heti kapcsolattartás

készletkisöprés, új termék bevezetése

vásárlói kapcsolattartás, álláshirdetések közvetítése

vásárlók szegmentálása igényeik alapján

Segítségre van szükséged az online jelenlét és a digitális stratégia megtervezésében?

Foglalj időpontot egy ingyenes, kötetlen szakmai konzultációra, és segítünk megtervezni a havi költségvetést és a teljes online marketing stratégiát.

EGYÜTTMŰKÖDÉSI

Lépések

Az alábbi módon tudod felvenni velünk a kapcsolatot

1. Foglalj időpontot

Amikor időd és energiád lesz a vállalkozásoddal foglalkozni, akkor szabadon válassz egy időpontot és valamelyik szakértőnk rövid időn belül felveszi veled a kapcsolatot.

2. Konzultáljunk

Ingyenes stratégiai konzultációnk során felmérjük az igényeidet, és az iparági jellegzetességeket, majd javaslatokkal jövünk és őszintén válaszolunk az online marketinggel kapcsolatos kérdéseidre.

3. Válassz csomagjaink közül

Amennyiben kölcsönös a szimpátia, úgy válassz csomagajánlataink közül vagy igény esetén egyedi ajánlatot tudunk adni, kifejezetten a Te üzleti érdekeidhez igazodva.