LinkedIn hirdetések magyarul – lehet vagy nem?

Dátum: 2025.10.06.

l

Szerző: Sárközi Szabolcs

PPC

Sok magyar cégvezető és marketinges teszi fel a kérdést: lehet-e magyar nyelven hirdetni a LinkedInen? Hiszen a célközönség nagy része itthon van, és nem mindenki reagál szívesen angol szövegekre.

A jó hír: a LinkedIn Ads hivatalosan támogatja a magyar nyelvet. A platform súgója szerint a hirdetéskezelőben az arabtól a francián át egészen a magyarnak megfelelően több nyelv érhető el. Ez azt jelenti, hogy nemcsak az angol, hanem a magyar nyelvű hirdetések is megjelenhetnek szabályosan a LinkedIn felületén.

Mire figyelj, ha magyarul hirdetsz LinkedInen?

Person holding a Linkedin icon

  • Célközönség: Magyar nyelvű hirdetést akkor érdemes futtatni, ha a közönséged jelentős része Magyarországon vagy magyar nyelvű környezetben dolgozik.
  • Szakmai nyelvezet: A LinkedIn üzleti közeg, itt a profi, szakmai megszólalás működik – még magyarul is. Kerüld a túl laza, „Facebook-stílusú” szövegeket.
  • Tesztelés: Kisebb kampányban érdemes összehasonlítani a magyar és angol hirdetéseket. Előfordulhat, hogy bizonyos iparágakban az angol jobban teljesít (pl. IT, nemzetközi cégek).

Kreatívok: A képeknek, videóknak is tükrözniük kell a szakmaiságot. A magyar szövegeket érdemes rövidebben, tömörebben megfogalmazni, mert a LinkedInen a felhasználók gyorsan átpörgetik a feedet.

Összegzés

Igen, lehet magyarul hirdetni LinkedInen – és bizonyos célcsoportoknál ez kifejezetten ajánlott is. A kulcs az, hogy teszteld, a te iparágadban a magyar vagy az angol kommunikáció működik jobban.

Ha szeretnéd megtudni, hogy a cégednek melyik a jobb stratégia, kérj tőlünk konzultációt!
Vagy ha konkrét kampánytervre van szükséged, kérj ajánlatot most!

 
Forrás: LinkedIn Help – Supported languages for LinkedIn Ads campaigns

Kép Forrás: freepik

Kapcsolódó cikkek

Feliratkozás

    Telefonszám

    +36 30 484 2598