Webanalitikai megoldások
WEBANAILITIKAI
Megoldások
Amikor webanalitikáról beszélünk, akkor többnyire az online jelenlétünk vizsgálatára, a marketing eredményeink kiértékelésére és a weboldalunk teljesítményének mérésére gondolunk. A digitális hirdetési rendszerek egyik legnagyobb előnye a mérhetőség, mellyel konkrét számadatokat társíthatunk 1-1 kampányok, üzentek mögé. Itt – az offline csatornákkal ellentétben – a hirdetésmegjelenítés visszakövethető, és a célközönségek hatékonyságának méréséhez különböző lehetőségek állnak rendelkezésünkre.
Webanalitika lehetőségeink:
- a weboldal továbbfejlesztése (felhasználói élmény, design, tartalom),
- a látogatói összetétel / viselkedés elemzése,
- a marketing csatornák / üzenetek hatékonyságának a mérése.
Google Analytics
A weboldal forgalmának és a marketing csatornák teljesítményének kiértékelése
Bővebben ->
Google Tag Manager
Alap webfejlesztő módosítások elvégzése és mérőkódok implementálása
Bővebben ->
Google Data Studio
Egyedi riportok készítése, marketing eredmények kiértékelése & vizualizálása
Bővebben ->
Csomagjaink
Tekintse meg online marketing csomagajánlatainkat
Bővebben ->
EGYÜTTMŰKÖDÉSI
Lépések
Az alábbi módon tudod felvenni velünk a kapcsolatot
1. Foglalj időpontot
Amikor időd és energiád lesz a vállalkozásoddal foglalkozni, akkor szabadon válassz egy időpontot és valamelyik szakértőnk rövid időn belül felveszi veled a kapcsolatot.
2. Konzultáljunk
Ingyenes stratégiai konzultációnk során felmérjük az igényeidet, és az iparági jellegzetességeket, majd javaslatokkal jövünk és őszintén válaszolunk az online marketinggel kapcsolatos kérdéseidre.
3. Válassz csomagjaink közül
Amennyiben kölcsönös a szimpátia, úgy válassz csomagajánlataink közül vagy igény esetén egyedi ajánlatot tudunk adni, kifejezetten a Te üzleti érdekeidhez igazodva.