E-mail marketing
hírlevél
Előnyök & hátrányok
Az e-mail marketing esetében lehetőségünk van ad hoc kampányok, tehát egyszeri kiküldések létrehozására is például villám akciók, fontos információk közlésére. Azonban automatizmusokat is létrehozhatunk, mellyel folyamatos kommunikációt kezdeményezünk az ügyfeleinkkel. Egy megfelelő feliratkozási lehetőség segítségével olyan részletes információk birtokában, mint például a felhasználó neve, neme, életkora, lakhelye, vágyai, stb., sokkal célzottabban tudunk kommunikálni, releváns szegmentálást végezhetünk. Ezzel elkerülhetőek a nagy számú leiratkozások is, hiszen ügyfeleink mindig a számukra fontos információról kapnak majd levelet.
HÍRLEVÉL
Hogyan készítjük el a hírlevelet
E-mail küldő rendszertől függően, azon belül vagy azon kívül készítünk el e-mail sablonokat, amiket használunk a levelekhez.
Ezekhez a megrendelő arculati elemeit vesszük alapul, hogy tökéletesen passzoljon a cég profiljához.
A tartalmi elemeket elkészítjük, majd a linkek végére UTM kódokat teszünk, hogy Google Analyticsben is folyamatosan mérhető legyen a teljesítmény.
- Feliratkozási lehetőség a weboldalon, megfelelő adatvédelmi szabályzattal és check boxokkal, hogy a GDPR szabályzatának eleget tehessünk.
- Megfelelő e-mail küldő rendszer kiválasztása (pl.:Mailchimp).
- E-mail küldő rendszerre való előfizetés.
- Az alap grafikai anyagok, melyek elkészítésében mi, vagy a grafikusaink segítségedre lesznek.
- Akciós vagy kommunikációs tervezet, hogy miként szeretnél kommunikálni az ügyfelek felé.
HÍRLEVÉL
Csomagjaink
Kommunikátor
60 000
Ft/hó
- Havi 4 hírlevél
- Stratégiai tervezés
- Sablonok kiválasztása
- Arculatnak megfelelő grafikai előkészítés
- UTM címkék beépítése
- Analitikák kiküldése havonta-
- Javasolt stratégiák támogatásához-
pl. értékesítés növelés, heti kapcsolattartás
készletkisöprés, új termék bevezetése
–
–
–
Stratéga
110 000
Ft/hó
- Havi 8 hírlevél
- Folyamatos kapcsolattartás
- Stratégiai tervezés
- Sablonok kiválasztása
- Arculatnak megfelelő grafikai előkészítés
- UTM címkék beépítése
- Analitikák kiküldése akár kampányonként-
- Javasolt stratégiák támogatásához-
pl. értékesítés növelés, heti kapcsolattartás
készletkisöprés, új termék bevezetése
vásárlói kapcsolattartás, álláshirdetések közvetítése
vásárlók szegmentálása igényeik alapján
Segítségre van szükséged az online jelenlét és a digitális stratégia megtervezésében?
Foglalj időpontot egy ingyenes, kötetlen szakmai konzultációra, és segítünk megtervezni a havi költségvetést és a teljes online marketing stratégiát.
EGYÜTTMŰKÖDÉSI
Lépések
Az alábbi módon tudod felvenni velünk a kapcsolatot
1. Foglalj időpontot
Amikor időd és energiád lesz a vállalkozásoddal foglalkozni, akkor szabadon válassz egy időpontot és valamelyik szakértőnk rövid időn belül felveszi veled a kapcsolatot.
2. Konzultáljunk
Ingyenes stratégiai konzultációnk során felmérjük az igényeidet, és az iparági jellegzetességeket, majd javaslatokkal jövünk és őszintén válaszolunk az online marketinggel kapcsolatos kérdéseidre.
3. Válassz csomagjaink közül
Amennyiben kölcsönös a szimpátia, úgy válassz csomagajánlataink közül vagy igény esetén egyedi ajánlatot tudunk adni, kifejezetten a Te üzleti érdekeidhez igazodva.