Lehet, hogy a TikTok a megfelelő platform az ételhez kapcsolódó vállalatok hirdetéséhez?
A 19 éves Eitan Bernath nem séf, csak szeret főzni, mégis 24 óra alatt több ezer követőt szerzett magának TikTok-on főzős videóival. Egyszerűen elkészíthető ételeket osztott meg az oldalán, olyanokat, amiket bárki el tud otthon készíteni.
Legtöbben még sosem dolgoztak étteremben, nem is tanulták a szakmát, egyszerűen csak annyira felfutottak ezek a tartalmak – valószínűleg azért, mert a vírus alatt nem mehettünk étteremben, így mindenki otthon főzött magára -, hogy meg is tudnak élni belőlük. Van olyan, aki 5 millió dollárt keresett egy év alatt az ilyen videóival, de akad olyan is, aki 1,3 millió követő után saját csokoládét dobott a piacra.
Talán érdemes lehet az ételekhez kapcsolódó márkáknak szétnéznie az ilyen tartalom előállítók között, hogy partnerséget kössenek?
Forrás: Marketing Morzsák
A Google megszünteti az általános Rich results találatok megjelenítését a Search Console-ban
Nem maguktól a Rich result-októl válik meg a Google a Search Console-ban, hanem azt a szűrőt távolítja el, amely ezeket az eredményeket egyszerre jelenítette meg. Erre azért nincs már szükség, mert mindegyiknek megvan a saját sora, mint például az Esemény is.
Mindez nem befolyásolja a forgalmat, csupán a jelentések között jelenik meg ez a változás, ami egyébként augusztus 1-ig még nem történik meg, utána viszont nem lesz elérhető sem a Search Console-ban, sem pedig az API-ban.
Forrás: SEJ
Új tippek a Linkedin-től a hatékony Brand Marketinghez
A járványhelyzet után elkezdhetnek újra működni a különböző vállalatok, így újra fel fog lendülni a piac, aminek köszönhetően ismét – ahogy eddig is – fontos a márkaismertség.
Ehhez segítségképpen a Linkedin kiadott egy 7 oldalas útmutatót, amiben a különböző hirdetési lehetőségeket, célzási eszközöket mutatja be, valamint hogy hol és hogyan kell ezeket használni annak érdekében, hogy a megfelelő közönséghez juthasson el az üzenetünk. Bemutatja milyen fejlett célzási eszközökkel rendelkezik és, hogy ezeket pontosan hogyan is lehet felhasználni a kampányokhoz.
Forrás: Social Media Today
Új betekintést enged a Facebook a Marketing Mix modellezésének kialakuló fejlődésébe
Ez új lehetőségeket kínál a marketingeseknek, hogy jobban megcélozhassák a közönségüket a megfelelő tartalom keverékekkel, valamint a fogyasztói trendek alapján automatikusan alkalmazkodhassanak a hirdetések maximalizálása érdekében. Ezt a Marketing-Mix Modelinget röviden csak MMM-nek nevezik, amely számszerűsíti a marketing és a nem marketing tevékenységek értékesítésére gyakorolt hatását.
Az adatgyűjtés persze időigényes, erőforrás-igényes, így az elemzéshez hosszabb átfutási idő szükséges. Mivel a Facebook hamarosan sokkal kevesebb felhasználói adattal dolgozhat, ezért a marketingeseknek új irányba kell elindulniuk. Az Analytic Edge-el közösen a Facebook létrehozott egy olyan megismételhető MMM keretrendszert, ami a hirdetőket segíti a folyamat felgyorsításában.
Mivel sokan letiltják, nem fogadják el az adatkövetést, ezért ez kifejezetten nagy segítség lehet majd a marketing szakemberek számára a jövőben.
A Facebook felvázolta ezt a folyamatot egy összefoglaló dokumentumban, amit itt érhetsz el!
Forrás: Social Media Today
Szeretnél segítséget kapni az online marketing feladatokban vagy még nem vagy jelen ezen a területen, de szeretnél? Ez mindenképp hasznos platform, vedd fel velünk a kapcsolatot és mi segítünk!