hirdetések
A Google mellett mára a Facebook is egy meghatározó hirdetési platformmá nőtte ki magát, és a közösségi (Social) marketing elsődleges építőköve. A közösségi média ereje nem merülhet ki pusztán a Facebook Page menedzselésével és karbantartásával, fejlett célzásokkal és interaktív hirdetésekkel kombinálva egy, a marketing céljainkat hatékonyan támogató csatornává válhat.
A Facebook hirdetési rendszerének maximális kihasználása érdekében erősen ajánlott a Business Manager használata: business.facebook.com
Segítségével egy felületen kezelhetjük az üzleti oldalunkat és a hirdetéseinket is, ill. különböző jogosultságokat adhatunk akár a vállalkozáson belül, akár partnerségi szinten.
A rendszeren belül a Hirdetési fiókok segítségével hirdethetünk, ezek biztosítják a hirdetési rendszer teljes körű szolgáltatásainak elérését.
Hirdetési hálózatok
A közösségi oldalon található hírfolyamba, ill. különböző tartalmak közé iktatott hirdetések.
Messenger
A Messenger applikációban található üzenetek melletti hirdetések.
Audience Network
Hirdetési formátumok
Galéria
Hirdetés létrehozása 2 vagy több görgethető képpel, ill. videóval.
Videó
Egy konkrét videóval vagy képek videóvá alakításával is létrehozható hirdetés (GIF).