Új Top Free alkalmazás az AppStore-ban! Megelőzte a TikTok-ot!

 

Bár egészen 2020 áprilisa óta nem tudta semmi sem megelőzni a TikTok-ot (na jó, a Youtube egy egészen rövid időre igen), azonban most néhány nap alatt a csúcsra tört a Paste Keyboard nevű applikáció, aminek egyébként az a funkciója, hogy megkönnyítse szövegek a másolás-beillesztés folyamatát. Bár furcsa, hogy egy ilyen applikációnak hirtelen ekkora sikere legyen, azonban szakértők szerint nem technikai hibáról van szó, tényleg átvette a vezetést.

 

Kép forrása: Marketing Morzsák

Forrás: Marketing Morzsák

 

 

Új hirdetési forma a Twitteren?

A Twitter bejelentette az új, egész képernyős hirdetési felületét, méghozzá a Fleets-en belül. A Fleets hasonlít az Instagram sztorikhoz, videókat, fotókat, szövegeket lehet megosztani, amik 24 órán át lesznek láthatóak, és lehetőségünk van jelölni benne azt is, ha támogatott tartalom szerepel benne. Megjegyezték azt is, hogy szeretnék megfigyelni, hogyan működik a felhasználók körében ez a teljes képernyős, vertikális formavilág. Mindenképp értéket szeretnének nyújtani, így a jövőbeli esetleges változtatások érdekében vizsgálják majd ezt a témakört.

Kép forrása: Social Media Today

Többek között Olaszországban és Brazíliában is azt figyelték meg, hogy a Fleet-et használó felhasználók sokkal több tartalmat vesznek fel mind Fleet, mind Tweet vagy éppen közvetlen üzenetek formájában, ami a tartalomgyártók oldaláról is fontos tényező. 

A hirdetések 9:16 arányban jelennek meg, a videó formátumú hirdetések maximum 30 másodpercesek lehetnek és van lehetőség az Instagram sztorikhoz hasonlóan a “Swipe up” funkciót is használni a márkáknak. Olyan adatokat, statisztikákat terveznek megadni majd a felhasználóknak, mint például, hogy a megjelenítésekről, kattintásokról és weboldalra való látogatásról. Reméljük hamarosan hazánkban is elérhetővé válik ez a lehetőség, hogy a marketing szakemberek elkezdhessék tesztelni. 

Forrás: Social Media Today

 

 

Márka együttműködések az Instagram-on, könnyebben!

Kép forrása: Marketing Morzsák

Az Instagram bevezeti azt a lehetőséget, hogy egyszerre két márkát is megjelölhet a bejegyzésében egy tartalom-előállító, így abban az esetben, ha például két márkával közösen készítenek kampányt, egyszerűbbé válik ennek feltüntetése. Mindemellett segít elkerülni az esetleges, a tartalom-előállító akaratán kívüli téves megjelöléseket is, ugyanis mindkét márkának jóvá kell hagynia a bejegyzésben való megjelenésüket. Bár közzétenni közzé tudja a posztot, azonban a márkanév függőben marad mindaddig, amíg azt el nem fogadják. 

Forrás:  Marketing Morzsák

 

Szeretnél segítséget kapni az online marketing világában, hogy igazán pöröghessen a vállalkozásod? Vagy egyszerűen csak nem akarsz Te magad ezzel foglalkozni, hanem szakemberekre bíznád magad? Vedd fel velünk a kapcsolatot, biztosan tudunk segíteni!