Számítógépről posztolás az Instagram-on? Miért ne?!

Bár még nem tudni, mikor válik élessé a lehetőség, azonban egy szemfüles, valószínűleg a kódolásokat bújó Alessandro Paluzzi észrevette a lehetőséget, ami egyelőre a jelek szerint majd csak a hírfolyamban való posztolást teszi lehetővé, a sztorikat és reel-eket még nem.

A számítógépről való képfeltöltés során szintén lesz lehetőség majd a képek szerkesztésére, filterek használatára. Mindezek mellett egy másik felhasználó, Ahmed Ghanem azt is észrevette, hogy IGTV videók feltöltésére is lesz lehetőség desktopról. 

Forrás: Social Media Today

 

Új frissítés érkezik a Google-nél!

Június közepétől fokozatosan frissítik majd a Google Page Experience-t először a mobilos keresésben majd később dekstop verzióban is, a teljes bevezetés augusztusban várható. Nem hirtelen frissítésre kell számítani, hanem fokozatosan válik hatékonyabbá. Továbbá azt is hozzátették, hogy nincs semmilyen összesítés a mobil és a dekstop rangsorolásban. Tehát, ha egy oldal mobilon jó értékelést kap, de asztali számítógépen nem, attól még a mobilos értékelése nem változik. Legalábbis, egyelőre biztosan nem, de nem kizárható, hogy a jövőben összteljesítményt is vizsgálnak majd. 

Forrás: SEJ

 

Live Shopping Fridays a Facebook-on!

Hamarosan megérkezik az ázsiában már jól ismert, TV shop műfajhoz hasonló Live Shopping Fridays a Facebook-ra, ahol is egy műsorvezető élőben fogja bemutatni kiválasztot márkák termékeit, melyekről kérdezni is lehet majd Őt, valamint rendelést is tudnak a felhasználók leadni. A Facebook szerint ez azért érdekes és lehet sikeres, mert így az embereknek lehetőségük van több információt megtudni az adott termékről, láthatják az újdonságokat, vagy akár kérdezhetnek olyan dolgokról, amik esetleg elbizonytalanítják őket. 

A márkáknak pedig lehetőségük van egy újfajta kapcsolatépítésre az emberekkel, tudnak válaszokat biztosítani a felmerülő kérdésekre és akár szórakoztathatják is a felhasználókat. 

Forrás: Marketing Morzsák

Többek között olyan márkák vannak az elsők között, mint a Seophora, a Clinique vagy az Abercombie & Fitch.

Forrás: Marketing Morzsák

 

Valóban érkezik a fizetős Twitter!

Bár még mindig nem hivatalos, azonban egy megbízhatónak mondható kódokat bújó felhasználó, Jane Manchun Wong már rálelt a közeledő újdonságra a kódok között. Állítása szerint az előfizetés 2,99$ lesz majd havonta. Többek között arra lesz majd lehetősége az előfizetőknek, hogy lementsék a posztokat, mappákba rendezzék őket, illetve, ahogy azt már korábbi cikkünkben is megírtuk, hasonlóan a Gmail néhány másodperces visszavonási lehetőségéhez, itt is visszatudjuk majd vonni a közzétett bejegyzéseket. 

Szintén írtunk már korábbi cikkünkben arról, hogy felvásárolták a Revue nevű hírszolgáltatót, így különböző csomagokat is kínálhatnak, amelyekkel különböző funkciók érhetők majd el.

Forrás: Marketing Morzsák

Segítségre van szükséged az online marketing világában? Nem értesz hozzá vagy egyszerűen nem szeretnél foglalkozni vele? Vedd fel velünk a kapcsolatot és mi segítünk!