Instagram Live: már kamera sem kell!

Új funkciót vezetett be a Facebook az Instagramra: a Live-oknál már ki lehet kapcsolni a kamerát és a mikrofont is! Ez a lehetőség nagyon jó azoknak, akik szégyenlősebbek, de kamera nélkül mernek beszélni, vagy akik nem állnak készen hosszú monológokra, ellenben szeretnének mutatni valamit.

Mindemellett arra is lesz lehetőség, hogy a Live-ot indító felhasználó a meghívottak kameráját vagy mikrofonját kikapcsolja, ami szintén növelni tudja a funkció népszerűségét.

Forrás: Marketing Morzsák 

 

Engedi a Facebook, hogy dohánytermékeket és alkoholt reklámozó hirdetésekkel célozzuk a kiskorúakat!

A Reset Australia létrehozott egy kamu Facebook oldalt, ahol azt vizsgálták, hogy milyen célzásokat tudnak beállítani ezzel kapcsolatban. Bár általánosságban 18 éven aluliaknak nem tudnak direktben ilyen hirdetéseket indítani, ellenben a 13-17 éves korosztályban a dohánytermékek vagy alkohol iránt érdeklődő fiatalokra tudnak célozni olyan hirdetéssel, amire nem lehet ráfogni, hogy direktben hirdetné ezeket a termékeket.

Így például eltudtak volna indítani egy olyat, ahol nyereményjátékot hirdettek a szerencsejáték iránt érdeklődő fiataloknak, koktél receptet az alkohol iránt érdeklődőknek vagy éppen az extrém súlyvesztés iránt érdeklődő tiniktől kérdezték, hogy készen áll-e a testük a nyárra.

Természetesen a hirdetéseket nem indították el, azonban a Facebook szűrőjén mindegyik átment. 

 

Forrás: 444 

Lehetővé teszi az Instagram, hogy az alkotók több pénzt kapjanak a tartalmukért!

Lehetőségük lesz áruk eladására, társult termékek ajánlására, illetve partnerségre márkákkal mindezt úgy, hogy a minden folyamatot az alkalmazáson belül tudják elvégezni ehhez. 

Egyfajta “piacteret” hoz létre az Instagram a márkák számára, ahol felfedezhetik és szponzorálhatják az alkotókat. Emellett az Instagram shop-ban lehetőségük nyílik árulni is a termékeiket, nem feltétlenül csak üzleti fiókkal, hanem az aktív felhasználóknak is megnyílik ez az opció. Társult termékek ajánlása alatt pedig azt értik, hogy könnyebben találhatnak olyan termékeket, melyekkel azonosulni tudnak és így ajánlhatják is.

Forrás: SEJ