Linkedin Stories – mire érdemes használni?

Bár még nem tudni, mekkora sikere lesz az új Linkedin Stories funkciónak, azonban érdemes kísérletezni vele, amihez a Linkedin adott is néhány tanácsot, hogyan vágjunk bele.

A közönség edukálása

Adatok, statisztikák, érdekességek, tippek és tanácsok, minden, ami segítséget nyújthat, információt adhat a közönségünknek – és persze kapcsolódik a márkánkhoz. A Linkedin példának az Adobe sztorijait hozta fel:

Kép forrása: Linkedin

Kiemelés

Termékeink, szolgáltatásaink érdekességei, funkcióinak vagy éppen új termékeink / szolgáltatásaink kiemelése. Természetesen fontos az egyensúly, ezért nem érdemes folyamatosan ezeket posztolni, mert áteshetünk a ló túloldalára.

Márkaépítés – emberi oldal

Ismertessük meg munkavállalóinkat, hozzuk közelebb a fogyasztókat a márkához és éreztessük kollégáinkkal, hogy fontosak a cégnek. 

Események

Ezen nincs is mit magyarázni, hiszen ez egy újabb helyszíne lehet jövőbeli események promotálására. 

Apró információk

A márkánkkal kapcsolatos éhány információ, érdekesség.

Forrás: Linkedin 

 

Átvihetővé tette a Facebook a posztokat a Google Docsba és a WordPressbe!

Mostantól eszközt is biztosít a Facebook ahhoz, hogy könnyebben átmenthessük posztjainkat a Google Dokumentumokba, a WordPressbe és a Bloggerbe.

Segítségképpen közöltek róla egy infografikát, ami elmagyarázza pontosan hogyan is tudjuk ezt megtenni.

Kép forrása: Marketing Morzsák

Forrás: Marketing Morzsák 

 

Facebook: 4 új kérdés feltevésével javítja a rangsorolást

A csatorna célja, hogy ezen 4 kérdés segítségével a felhasználó számára értékesebb tartalmakat jelenítse meg a hírfolyamukban, míg ami kevésbé, azt minél lejjebb. Íme a 4 kérdés:

Inspiráló ez a bejegyzés?

Ezáltal azok a posztok, amelyek inspirálóak, azok előrébb jelennek majd meg a felhasználóknak, mint amelyek nem.

 

Érdekes ez a bejegyzés?

Céljuk, hogy elsősorban olyan tartalmak jelenjenek meg a felhasználók számára, amik benne vannak az érdeklődési körében.

 

Kevesebb ilyen tartalmat szeretnél látni?

Ebben az esetben például, ha egy bejegyzésre sok dühítő reakció érkezik, akkor arról feltételezi, hogy nem tetszik az embereknek, így felteszi ezt a kérdést, hogy megtudja, milyen típusú tartalmakat nem szeretne látni.

 

Elszeretnéd rejteni ezt a bejegyzést?

Mostantól még nyilvánvalóbbá válik, hogyan is tudunk elrejteni egy bejegyzést a hírfolyamunkból és nem akarjuk újra látni.

Kép forrása: SEJ

Ezek a visszajelzések tökéletesek lesznek arra, hogy felmérjék, mi is érdekli igazán a felhasználókat.

Forrás: SEJ 

 

 

Időzített Facebook és Instagram Story-k? Miért ne?!

Hamarosan a Creator Studio-ban már nem csak a képeket, videókat tudjuk időzíteni, hanem fel fogja ajánlani a Story-k időzítését is! Mivel egyre nagyobb az érdeklődés a Story-k iránt, így ezzel is segítséget szeretnének nyújtani a tervezésben, ütemezésben. 

Szintén nem kell sokat várnunk és elérhetővé válik a hirdetésekben a “Hívjon most!” gomb is, amivel azonnal hívást indíthatnak a felhasználók. Ez olyan körökben, mint szépségipar, ingatlan, vagy bármi, ahova időpontfoglalás vagy feltétlenül telefonos egyeztetés szükséges kifejezetten hasznos lesz. 

Forrás: Marketing Morzsák

 

Szeretnél segítséget kapni az online marketing világában? Vagy egyszerűen csak nincs időd foglalkozni vele, így kellene valaki, aki megcsinálja helyetted? Vedd fel velünk a kapcsolatot és oldjuk meg együtt ezt a helyzetet! Biztosan tudunk segíteni Neked.