1,8 milliárd ember használja a Facebook csoportokat havonta!

A NYU The Governance Lab vizsgálata szerint az emberek  77%-ának a számukra legjobb csoport, aminek tagja, az online elérhető. 

Többek között olyan adatokat tudhatunk meg a vizsgálatból, mint:

  • 70 millió adminisztrátor és moderátor tevékenykedik aktív Facebook csoportokban.
  • a Facebook felhasználók több, mint fele legalább 5 csoportnak tagja.
  • az online csoportot megnevezettek több mint 50%-a 1 éve tagja annak.
  • erős közösségtudat van jelen a csoportokban még akkor is, ha a tagok messze vannak egymástól.
  • a virtuális közösségeknek köszönhetően újfajta vezetők jöttek létre, akik olyan készségekkel rendelkeznek, hogy képesek mérsékelni a tagok közötti megosztó párbeszédeket.
  • ezek a csoportok vonzzák a társadalom marginálódott rétegét

Egyre hasznosabbá válik egy-egy vállalat számára, ha saját Facebook csoportokat hoznak létre, hiszen folyamatos párbeszédet tudnak folytatni követőikkel és könnyebben értesíthetik őket a legfontosabb információkról. A Te cégednek van publikus, de saját kézben lévő Facebook csoportja?

Forrás:  SEJ

 

Óriási újítások a Twitter-nél!

Megérkeznek a csoportok a Twitter-re is, méghozzá hasonló formában, mint a Facebook-on. Lehet majd csatlakozni és létrehozni is különböző témájú csoportokat, így a feed-ben is majd az érdeklődési körnek megfelelő posztok jelennek majd meg. A funkció a Közösségek nevet kapta. Viszont van itt valami sokkal komolyabb dolog!

Szuperkövető bázist hozhatunk majd létre, akik fizetős követőink lesznek, ezáltal extra tartalomhoz juttathatjuk őket. Küldhetünk nekik hírleveleket, külön csoportokba tehetjük be őket, sőt, jelvénnyel is elláthatjuk őket, ami kiemelheti azt a közösséget a tömegből.

Forrás: Marketing Morzsák

 

Új frissítések a Linkedin-en!

A frissítések célja, hogy a vállalatok több potenciális ügyfelet érjenek el, valamint alkalmazottaik több adathoz férjenek hozzá és elkötelezettebbé váljanak. Ilyen frissítések például:

  • Lead Gen Form-ok a termékoldalakon
  • a tartalom megosztásának módja a Saját közösség oldalon
  • az alkalmazottak tartalmi elkötelezettségére és elérésére gyakorolt hatásának módja

Azokról a termékekről, amik jól mennek, sok embert érdekelnek, gyakran mennek fel az internetre véleményeket olvasni, megosztani. Ez az űrlap pontosan ezt teszi lehetővé úgy, hogy közben a vállalat is tud vásárlói információkat gyűjteni az adott termékről. Az űrlap egy kattintással automatikusan kitöltődik az ügyfél adataival, aki a beküldés után egy köszönő oldalra érkezik. Ezen az oldalon tudnak a vállalatok egyedileg meghatározni tartalmakat, tehát a kitöltésért ajánlhatnak fel kuponkódot, ingyenes letöltést vagy bármit, aminek az előzőekhez hasonlóan valóban van értéke. 

A Linkedin szerint az alkalmazottak nagyobb valószínűséggel olvasnak és osztanak meg olyan tartalmakat, amelyek a cégüktől származik. Így létrehozták a “Cégem” oldalt, ahol tartalmakkal tudják a vállalatok az alkalmazottaikat elkötelezetté tenni. Az adminisztrátorok az Ajánlás funkcióval tudják majd megosztani az alkalmazottakkal a tartalmakat, amiket ők pedig a Tartalmi javaslatok eszközzel alakíthatnak át. 

Forrás: SEJ

 

Még nem mozogsz otthon a közösségi marketingben vagy szeretnéd, ha más végezné ezt a feladatot helyetted? Keress fel minket bátran az oldalon található elérhetőségek egyikén!