A Twitter is beszáll a hírlevél küldésbe!

A Twitter úgy döntött, hogy mivel egyre csak növekszik a hírlevél küldés piaca, így ők sem akarnak kimaradni ebből a lehetőségből, ezért felvásárolták a Revuet. A Revue az egyik legismertebb a hírlevél készítések és kezelések szolgáltatását nyújtó piacon, így bár nem tudni, de valószínűleg nem kevés pénzért sikerült őket felvásárolni. Bár a cég egyelőre önálló maradt, már az egyesítés módján gondolkoznak. Közben a Revue Pro funkciói mind ingyenessé váltak és mindössze 5%-ot tartanak meg a fizetős hírlevelek bevételéből.

Az e-mail marketing ismét felszálló ágban van valószínűleg már csak amiatt is, mert a vírus helyzetből kifolyólag még jobban áthelyeződött a kommunikációs tér a virtuális világba, mint korábban, így az e-maileknek is jobb a konverziójuk. Többen rendelnek webshopokból, ezáltal többen is iratkoznak fel és valószínűleg gyakrabban is nézik őket. 

Szeretnél belevágni az e-mail marketingbe, de nem tudod, hogyan is kezdj neki vagy nincs időd foglalkozni vele? Keress minket bátran, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén!

Forrás: Marketing Morzsák 

 

 

Tesztelés alatt a Klippek funkció a Youtube-nál!

A live streamek világában az egyik legalapvetőbb funkció a rövid klipek készítésének lehetősége. Ez azért is hasznos, mert sokkal egyszerűbb és hatékonyabb például egy 2-3 órás elő közvetítés helyett lényegesebb 5-60 másodperces rövid videókat megosztani. Ezzel ki tudjuk emelni mikor valami fontosat mondtunk vagy valami vicces dolog történt. A Youtube most még csak teszteli a funkciót, így nem mindenkinél elérhető. Nem teszik közzé konkrétan azokat a felhasználókat, akiknek lehetőségük van erre, viszont egy kis olló ikon jelenik meg azoknál, akiknek elérhető a teszt verzió. A rövid kliphez saját URL tartozik, így az mindig visszavezet majd ahhoz a csatornához, amelyiken a teljes felvétel van.

Az élő videó közben és utána is van lehetőség ezeknek a klipeknek az elkészítésére. Ráadásul nem csak az élő videót alkotó, hanem a néző is tud ilyen klipeket készíteni, amiket megoszthat a közösségi médiában, de akár email-ben is. A felhasználó által létrehozott rövid klipek egy külön oldalon megtalálhatóak, így összegyűjtve is meg lehet őket tekinteni. 

Forrás: SEJ 

 

 

Szakmai felhasználói felület az Instagramon!

Mindenkinek, akinek Business vagy Creator fiókja van, annak elérhető a Professional Dashboard, amivel abban szeretnének segíteni az alkotóknak, hogy jobban lássák a teljesítményt, a elérjenek mindenféle szakmai eszközt és minden oktatói anyagot, amit az Instagram biztosít.

Az új felület legfőbb 3 jellemzője:

  • tippek,trükkök és oktatási videók biztosítása, hogy bárki megtanulhassa, hogyan is lehet a legtöbbet kihozni az Instagramból.
  • könnyen ellenőrizhető a bevételek állapota, egyszerű hozzáférést biztosít a hatékony szakmai eszközökhöz és fel is fedezhet újakat
  • részletes statisztikát ad a teljesítményről

Forrás: Marketing Morzsák 

Nem szeretnél ilyenekkel foglalkozni, mert így is van épp elég dolgod? Esetleg nem mozogsz otthonosan ezekben a témákban? Nézd meg szolgáltatásainkat, keress fel minket elérhetőségeink egyikén és egyeztessünk, beszéljük meg miben és hogyan tudunk segíteni neked!