Vége az önálló Gmail-hirdetéseknek!

2021.július 1-től nem lehet külön megcélozni a Gmail-t hirdetésekkel, ugyanis bekerül a Discovery Ads-be. A jelenlegi beállításokat most majd a Discovery Ads-ben kell létrehozni, és a három legfontosabb dolog, amire figyelni kell, az a költségvetés, az ajánlattétel és a cél kiválasztása.

Azt javasolják, hogy az eddigi Gmail-re specifikált költségkeretnek a dupláját állítsák be a szakemberek a Discovery Ads-ben. Viszont nem szabad elfelejteni azt sem, hogy ez az összeg nem csupán a Gmail hirdetésekre fog elmenni, hiszen már nem lehet csak arra célozni, mindenre megy majd belőle, ami a Discovery-ben van, így teljesen más eredményeket láthatnak majd a szakemberek.

Célzás szempontjából egyedül a kulcsszavak fognak változni. Ebben az esetben érdemes a Gmail beállításokból, azon belül is a legjobban konvertáló kulcsszavakból egy egyéni közönséget létrehozni és ezeket alkalmazni a Discovery-ben is.

Érdemes mihamarabb felkészülni és áttanulmányozni a Discovery-t azoknak, akik korábban nem ezt használták, de szeretnének a Gmail-ben is hirdetni, hogy júliusra már kiismerjék magukat és könnyebb legyen az átállás.

Forrás: Search Engine Journal 

 

Kérdezz-felelek funkció érkezik a TikTok-ra!

Ha már elkezdtél hirdetni vagy influenszeren keresztül kommunikálsz a TikTok-on vagy csak gondolkozol rajta, akkor mindenképp hasznos információ, hogy megérkezett a Q&A a TikTokra is!

A videók alatt, a komment szekcióban fog látszódni majd egy külön ikon erre vonatkozólag, amivel a készítők célja az elhivatottabb követő bázis létrehozása. Minden követő látni fogja a feltett kérdéseket, amikre lájkokkal jelezheti, hogy őt is érdekli. A tartalom előállító a megválaszolt kérdéseket beillesztheti a videójába, így azt is mindenki látni fogja.

Forrás: Marketing Morzsák

Új mobil keresési eredmények a Google-ben!

A Google célja, hogy megkönnyítse az emberek számára, hogy megtalálják, amit keresnek. Ennek érdekében három fő tényezőn változtat, melyek a napokban meg is jelenthetnek:

  • Könnyebb olvasás: a szakaszok és a címkék nagyobbak, hogy könnyebben megtalálható legyen az, amit kerestünk és hamarabb eljuthassunk a releváns információhoz
  • Egyszerűbb design: nagyobb tereket (fehér részeket) alakítanak ki annak érdekében, hogy könnyebben lehessen arra fókuszálni, ami fontos
  • Modern megközelítés: újszerű megjelenés, melyet “egyszerűnek, barátságosnak és megközelíthetőnek” nevez.

Színekkel is segítenek a lényeges információ gyorsabb megtalálásában, viszont az indexelésben nem történik majd változás. 

Forrás: Search Engine Journal 

Nézd meg szolgáltatásainkat weboldalunkon és beszélgessünk! Legyen szó Gmail hirdetésről, Facebook-ról vagy más online marketing tevékenységről, mi segítünk! Vedd fel velünk a kapcsolatot még most!