Új report a Youtube creator studióban!

Mostantól a videó publikálása utáni 24 órának az adatait is megtalálhatjuk a creator stúdióban. Ráadásul ezek az adatok megmaradnak, és bármikor össze vethetjük a korábbi videóinkat az újabbakkal. A forgalmi források adatai az alábbiak szerint jelennek meg:

  • Böngészési adatok: Ez a Youtube ajánlásaiból érkező forgalom
  • Értesítések: Ezek az értesítésekből érkező előfizetők forgalma
  • Csatorna oldala: Ez a csatornádon való kattintásokból érkező forgalom
  • Külső: Ezek azok az adatok, amelyek nem a Youtube-ról érkeznek, hanem például egy social media felületről
  • Közvetlen: Ezek a közvetlenül az URL-re kattintók forgalma

Forrás: Search Engine Journal 

 

Swipe up linkek a Linkedin-en!

Megérkeztek a felhúzható linkek a Linkedin történetekre is. Egyelőre csak azoknak érhető el ez a funkció, akik LinkedIn Pages felhasználók vagy legalább 5 ezer követőjük vagy kapcsolatuk van, illetve követés gomb szerepel az oldalukon.

Lehetőség van ellenőrizni a linket, hogy ne történjenek véletlen elütések sem, illetve látni lehet, hogy hányan kattintották le az adott url-t. A “See More” funkció segítségével lehet elkészíteni a felhúzható linkeket.

Forrás: Marketing Morzsák 

 

Új Search result page a Youtube-on!

Bár még 2018-ban bevezette a Youtube a hashtag alapján való keresést, azonban sajnos az nem működött rendesen. De ennek az időnek vége! Mostantól ugyanis nemcsak, hogy jól működik, de tudunk keresni rájuk a keresőben, meg tudjuk nézni egy videó címe felett megjelölt hashtagre kattintva is, hogy az adott címszóra milyen videókat ad ki.

Utóbbi esetében ráadásul mindezt úgy, hogy egy olyan oldalra jutunk, ahol valóban csak azok a videók jelennek meg, amik az általunk keresett hashtaget tartalmazzák és felül azt az adatot is megkapjuk, hogy hány darab videó és hány darab csatorna használja azt. Például a #tiktok szóra keresve megkapjuk, hogy 2,6 millió videó és 917 ezer csatorna használja ezt a hashtaget. Az oldalon a legnézettebb videók jelennek meg legfelül és ahogy görgetünk lefelé, úgy érkeznek az egyre kevésbé ismert csatornák a nem elterjedt videókkal.

Hogy ez mire jó?

Természetesen arra, hogy a hirdetőknek segít tájékozódni egy adott téma esetén abban, hogy arra a címszóra mekkora kereslet van, hány darab videót ad ki rá az internet. Ez nagyban megkönnyíti majd a munkájukat.

 

Forrás: Search Engine Journal

 

Szeretnéd, ha vállalkozásod Linkedin-en vagy Youtube-on keresztül is megismernék az emberek, de nem vagy otthon a témában? Keress fel minket bátran, mi majd segítünk!

Nézd meg szolgáltatásainkat és csomagajánlatainkat weboldalunkon és keress fel minket bátran, beszélgessünk róla!