Új riport a Linkedin-en!

A Linkedin új Company Engagement riportja olyan adatokat ad majd a cégeknek, akik B2B iránnyal foglalkoznak, amelyek segítenek eldönteni, hogy a megfelelő célközönséget érik-e el, vagy változtatni kell valamin. Az alábbi mutatók, amelyek megmutatják, mennyire elkötelezett a jelenlegi célközönségünk, a következők:

  • Total Engagement Level: Ez a szám abból áll, hogy a Linkedinen forgalmazott vállalatok között a hirdetés és az organikus elkötelezettség, illetve a webhely látogatás összegét elosztja, a megcélzott és összehasonlított tagok számával.
  • Member Targeted: A cégnél dolgozó és egy kampány által megcélzott tagok száma.
  • Total Ad Engagement: Ez megmutatja a kedveléseket, kommenteket, megosztásokat, kattintásokat, és a videók esetében azokat is, akik legalább a videó 25%-át megnézték. Ebben benne vannak a fizetett hirdetések is, illetve a megosztások.
  • Total Organic Engagement: Az összes organikus bejegyzésből származó interakció.
  • Total Website Visits: Az összes olyan alkalmat mutatja meg, amikor a LinkedIn Insight címkéhez kötődően tekintették meg a weboldalad.

A marketing szakemberek így azt is láthatják az egyes döntéshozók megtekintették-e az általuk közzétett hirdetést. Tudni fogják, hogy mely fiókoknak érdemes nagyobb figyelmet szentelni. Ráadásul minden felhasználónak ingyenes lesz.

Forrás: Search Engine Journal

 

TikTok vs. Amerika – 2-0!

A már így is november 12-re elnapolt TikTok betiltás ismét nem fog megvalósulni, ugyanis most éppen 3 influenszernek azzal sikerült meggyőznie a bírót, hogy azok a videók, amelyeket ők készítenek és töltenek fel TikTokra, művészi alkotások, melyeket mindig védeni kell, ráadásul számukra a megélhetést jelenti. Ezeket az érveket a bíró elfogadta, aminek a TikTok készítői nagyon örültek, és megköszönték a közönségüknek, hogy ennyire kiállnak mellettük. Bár most zajlanak a választások, ettől függetlenül bárki is nyer, nem kecsegtet továbbra sem semmi jót a TikTok felé, hiszen Donald Trump meleltt Joe Biden viszonya sem tökéletes Kínával.

Mindeközben a BBC News lebuktatta a videómegosztót, mivel állításuk szerint kők keményen lépnek fel a zaklatók ellen, azonban ez nem igaz. A BBC dolgozói ugyanis létrehoztak egy fiókot, ahol egy 14 éves lánynak adták ki magukat. Azonnal kaptak is zaklató üzeneteket felnőtt férfiaktól. Egyiket többször is jelentették a TikTok felé, azonban semmi nem történt. Két másik zaklatót viszont magától törölt a rendszer. Bár a korhatár 16 év, azonban rengeteg 16 évnél fiatalabb fiú és lány regisztrál be, így szerették volna felhívni a szülők figyelmét arra, hogy mennyire fontos szerepük is van ebben. A BBC dolgozói is 16 éves profillal regisztráltak be, azonban a leírásban már 14 évet írtak.

Forrás: MarketingMorzsák

 

A Youtube 5 új frissítéssel fejleszti a mobilos használatot!

Új fejezetek!

Új lista megjelenés lesz, és amikor rákoppintunk a címre, akkor megjelennek a fejezetek, amik közül választhatunk, és bárhova odaugorhatunk egy kattintással. Ahhoz, hogy ez így működjön, legalább 3 fejezetnek kell szerepelnie a videóban.

Új lejátszási megjelenés

A feliratok gomb a videó tetejére kerül majd, ahogy az automatikus lejátszásé is, és ezekhez hasonló kisebb változásokra kell számítanunk.

Még több “gesztus”

Gesztus alatt azt értjük, amit az ujjunkkal csinálunk bizonyos funkciók eléréséhez / bekapcsolásához. Például az is egy frissítés lesz, hogy most már felfelé húzva tudjuk teljes képernyőre tenni a videót, lefelé húzva pedig kiléphetünk a teljes képernyős módból. Illetve gyorsabban lehet majd az eltelt és a még hátralévő idő megjelenítése között váltani

Javasolt intézkedések

Jelezni fog, amikor érdemes a videóhoz elforgatni a telefont, illetve akkor is, amikor a VR módot javasolja. Mindezt azonban valóban csak akkor teszi majd, ha úgy gondolja, hogy nagyobb élményt nyújt abban a verzióban nézni a videót.

Emlékeztető az alvásra

Lehetőségünk nyílik emlékeztetőt beállítani estére, így jelezni fog a program, hogy hagyjuk abba a videó nézegetést és menjünk el lefeküdni aludni. Ez valószínűleg nem véletlenül került bele a frissítésekbe, hiszen csak úgy repül az idő, amikor videók között böngészünk a Youtubeon.

Forrás: Search Engine Jorunal

 

Influenszer élet, nem csak fiataloknak

A TopRatedCasinos és az Influencer Marketing Hub által készített felmérésben összegyűjtötték azokat az idősebb influenszereket, akik a legjobban keresnek a piacon. Az első helyen a 92 éves Helen Ruth Elam végzett, aki 1 szponzorált képével 3 millió forint értékű összeget keres meg. Tsuyoshi és Tomi Seki egy olyan idős pár, akik mindig összeöltöznek a képeiken, amit mind az idősebbek, mind a fiatalok nagyon kedvelnek, aranyosnak találnak. 1 képük így 1 millió forintot ér, ennyit tudnak elkérni egy-egy együttműködésért. 

 

Ebből is jól látszik, hogy nem kell 15-30 évesnek lenni ahhoz, hogy az inluenszer életet válasszuk, és ebből éljünk meg, bárki megkeresheti a kenyérrevalót ebben a formában is.

Forrás: MarketingMorzsák

 

Tippek a Google-től a Black Friday idejére!

  1. Minél előbb, annál jobb! Minél hamarabb létrehozod a landing page-edet a Black Firday-re és teszed publikussá, annál több ideje lesz a Googlebot-nak feltérképeznie és indexelnie.
  2. A jól megszokott SEO! Maradj meg a jól megszokott SEO alapoknál, abban nem lehet hiba!
  3. Belső linkeket készíts! Ez azt jelenti, hogy a Black Firday-re készülő landing page-ed lehetőleg a főoldal url-jét tartalmazza az elején, ezzel is azt jelezve a Google felé, hogy ez egy fontos oldal, így a közönség is hamarabb találja majd meg.
  4. Releváns, jó minőségű kép! Célszerű levágni a fehér keretet a kép körül, és egy figyelemfelkeltő, statikus, jó minőségű képet használni!
  5. A landing page frissítése után érdemes kérni a Google-t, hogy újratérképezze az oldalt, ezzel is elérve a gyorsabb frissülést.
Forrás: Search Engine Journal